slide show

Snygga skinnjackor, H&M

Äntligen funkar blogg.se igen, jag har varken kunnat komma in på min blogg eller kommenterat men nu verkar det fungera igen. Iallafall, jag har klickat runt lite på olika sidor och kollat kläder och sånt så jag tänkte tipsa er alla om en ascool skinnjacka från H&M som jag har skickat hem i svart. Snygga va? =)

wallis

tack det är bra här:) sjdå? :)

fin blogg du har och snygga skinnjackor, mums!

simone

sV: Menar du vilken webbkamera..? Eftersom att jag filmade med datorn där så är det macs inbyggda cam :)

L ☆

åååh snygga jackor!



klicka dig in på min blogg, svara rätt svar SNABBT, och du vinner!

inte så svårt, så gör det med en gång! :D

Erika

Snygga jackor!



Sv: Kakorna var riktigt goda!

Nicole

Sv:

So far so good ;)

Snygga jackor! Jag har en nästan exakt likadan =) Vrålsnygg på är den!

Kram Nicole

dagga

- hejhej, ja en helt okey dag, hur har du haft det? Kramar

Maria - livet i Milano ☆

riktigt snygga =)

Maria

Sv; Detsamma!

-L

väldigt snygga ! :)

Jasmine

Jag gillar den gråa. :)

mimmu

Hej!

jag vet att modellen inte finns kvar längre men jag undrade bara hur mycket kostade jackan? för ska köpa den av en annan som säljer.

Mvh

Jennifer

Hur mycket kostar en sån skinnjacka på h&m??? Svara snabbt!

Svar: Jag har ingen aning, inlägget är ju från 2010 så vad jag vet så finns dom inte ens kvar.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: