slide show

Beställt

Nu har jag och mami klickat hem massor med fina saker från H&M. Dom kommer inte förrän i mitten av mars och april men då har man något att se framemot iaf. ;)

 

Det blev lite mer än vad som syns på bilden... allt fick ju inte plats ;p

marie

hejhej . jodå allt är bra. hur är det själv ? :)

Linnea

VARA ME DKOMPIS TYP=) SKA DU SE ROBINSON IKVÄLL?

Johana

allt är fint :) det är ju lördag idag ju, party kväll!

hur mår du då?

Cassandra

sv: åh visst är den fin? dessvärre säljs den inte längre :(



sjukt snygga grejer, älskar brillorna och skjortsen!

Amanda

sv: ja visst är han?! :)

Johanna

tack det är en soluppgång i malmö i höstas :)

AMANDA FALK

mitten av mars, så sämst.. :O jag som tänkte beställa till dubai men jag åker om 1 månad. men de kanske har kläderna på H&M där! gilalr jeans shortsen ;-)

Ha en riktigt grym lördag!

Kajsa

Jo det är det :)

Hur är det själv då? :)

H

Allt är bra här ♥

Hur är det själv då?

sara

hejhej.

Jag driver ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte t.ex. till barncancerfonden.

Kolla in på hemsidan www.pguf.blogg.se och se om det finns något armband just du är intresserad utav och var med och bekämpa cancern!

Eva

sv: detsamma, snygg blogg!

helena

niice, låter kul :) jag bara drömmer om att klicka hem allting ^^ först måste ja spara pengar :D



tack för hjälpen med bakgrunden föresten ;)

Cassandra

sv: haha, felstavade meningar är bara roliga :D

simone

sV: Haha jaa, den är god den :)

JOLIN

ååh shortsen är så snygga!



allt bra ?:D

Sara

Ska också ta och beställa de gladiator skorna sedan :D sjukt snygga ju :)

Sandra Dermark

Tyvärr har gårdagens dansade/festade tagit ut sin rätt idag.. men det är det värt!



Hur är det med dig?

Tipsbloggen

va kul! hoppas du blir nöjd när dom kommer då! =)

Elina :)

snygga kläder :)

fanny

åhh vill me ha! :D haha

BabySem

Skit fina =)

Ida

jättefin blogg:)

Frida

svar; jo det är bara bra, sj?



skitsnygg jacka btw!

karin

sv: Allt är fint med mig, hoppas du har det bra :) Åh, kläderna är våriga och somriga! Äntligen rätt årstider påväg x]

Nilo

Grymma kop tjejen!!!

Kram

Nilo

Cissi

Grymt snygga plagg du har beställt, visst är det himla smidigt att bara kunna klicka hem en massa, love it:)

M Y Y S A N O L S S O N

Svar: hehe jadå min kväll blir säkert bra :)

ha en fortsatt bra kväll du också <3

Kajsa

ååh, nice:) jag tänkte också köpa jackan i fejkskinn först, men ångrade mig.. ska köpa kenzas ist:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: