slide show

Back to reality

Imorgon börjar skolan - tillbaks till verkligheten... less fun. Har ju nationella prov snart... jag kommer typ dö. Help!

Igår kollade jag lite på vad man behöver vaccinera sig mot när man ska till Thailand och såg att jag kan behöva vaccinera mig mot rätt mycket, typ 4-6 grejer och det beror på om jag har "grundskyddet", alltså mot stelkramp och allt vad det heter... stelkramp fick vi väl i skolan btw? Måste iaf vaccinera mig mot hepatit A&B så det blir väl 2 sprutor då.. usch då, jag hatar verkligen sprutor, kommer ihåg hur rädd jag var när jag skulle vaccinera mig mot svinis... tur att det går snabbt och inte gör så ont... Jaja det kommer ju vara värt det ♥



Mitt andra jag ju ;)

Vill ha jullov igen... julafton, mini-julaftonen (där bilden är tagen) med vännerna, sovmorgon, shopping, nyår och allt det där...

Vill ni veta en annan rolig sak? Jag vann veckans blogg tävlingen på fatfabs blogg! Tack till alla som röstade! ♥
Lina

Jag hade det riktigt bra på gran canaria, varmt och skönt :)

Carolina - allmänt och mode!

Okej :) allt bra?

Elin E

Sv. Du vann ju veckans blogg- tävlingen! Grattis! :D

caroline

själv börjar man på måndag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: