slide show

3 bilder från igår

Jag & Linn drack suuuupergoda milkshakes



Utanför JB gymnasiet

På pressbyrån köpte vi varm choklad - den allra bästa drycken på vintern ;)


Mamma har köpt en påse lösgodis till mig som jag sitter och mumsar på just nu... ska spara lite till the hills & the city som kommer lite senare efter mtv's långa the x-effect-weekendbreak.

NICOLINA

det är kanon :)

själv då?

Earn Your Scars

Hej hej! Bara bra här, eller så bra det kan vara på en söndag ;) Hur är det själv?

my

Hej hej =)

Threesisters

fin blogg du har :)

julia

takc de hade jag men kvällen vart inte lika lyckad:)

babby

Sv. Tack desamma! =)

Viktoria ♥

mums! :D

Diana

Sv: Allt är bara bra med mig! Har du haft en trevlig söndag?

ayti

ja det är bra, själv? :)

Moa S

ooohhh den milkshaken är så god :D

Anonym

tack:)

hehe pressbyrån har gott kaffe men chokladen har jag aldrig smakat



hoppas du får en riktigt fin kväll:)

simone

Vad gott :)

Ida

Varm choklad på vintern är grymt! Helst med vispgrädde också, riktigt nyttigt ;)

Elsa

Sv: Ja, allt e bra med mig:]

Sj??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: