slide show

100130

Godmorgon! Jag somnade vid 10 igår och sov så gott ända fram tills mobilalarmet ringde före 9. Jag är uppe lite tidigt idag för att jag ska iväg och kolla på vinterjackor med mamma... ja, jag ska köpa en vinterjacka nu, lika bra det då slipper man det nästa vinter... haha.
Blir inte borta så länge så vi hörs om nån timme igen. =)



Igår ;)

Mikaela Urbom

Godmorgon =)

Linda

Ja det e supergott verkligen!

Kika in superrean på Unica Of Sweden smycken i min webshop http://www.beautyinsideout.se

caroline

hoppas du hittar en jacka :D

Anna

detsamma tjejen! vad är det för text du har på tröjan?

Elin

Sv; hoppas det samma till dig :)

simone

Söt du är :D

LADY

Nice, köpte min vinterjacka rätt sent också, men de blir ju aldrig varmare så... !

dlc

sv: tack så mkt söt (:

julia

sv: tack detsamma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: