slide show

100123

God morgon! Jag inleder dagen med en skål flingor med bitar av choklad och jordgubbar. Fast nja, så god var den inte... hehe. Nu ska jag läsa&svara på kommentarer, vi hörs väl lite senare =)


Frida

Finn blogg=)

Cajsa

sv: Tack så mycket! :) Allt bra med dig?

van

sv: allt är nog fint med mig. Chillar osv ;) ändå där ?

Jasmine

Jag skulle gärna vilja smaka på SpecialK's Dark Chocolate and Red Berries. Jag tror att den är god, eller har jag fel?



Svar: Åh, kul att du har hittat ett drömyrke att sträva efter. :) Reseledare är säkert väldigt lärorikt.

Tack för din kommentar.

Sanna

Det är bra tack. Hur är det själv?

Stickan

Joo det är bra :) Sjdå?

Jasmine

Svar: Vanliga Corn Flakes är så tråkigt. SpecialK ska det va! Helst med Red berries. ;) <3

Rebecca

Ohh, så gott <3

Sophie Gustafsson

Ser sjukt gott ut ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: