slide show

100120

Goooood morgon! Sömntutan typ sover på tangentbordet... väck mig vid 12, tack, hehe.
Har elevens val nu på morgonen, vi har valt foto och har ingen aning om vad vi ska göra... hoppas det blir kul. =)

Nej nu ska jag försöka komma på nåt smart ställe att ha nycklar&mobilen i. (jeansleggings har ju inga fickor) Det gick inge vidare att ha dom i skorna, hehe.

Cya ♥
JENJEN - Nybloggat, ta gärna en titt (^^,)

Sv: Tack så mycket :)

JOSEPHINE

jaa visst är dom underbara!!

Simone

haha irriterande det där, när man inte har någonstans att stoppa dom :)

dannie

Gud vad bra!:D

Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag har fragestund i min blogg idag!



Har du natt att fraga om mitt liv i Dubai tillexempel?



http://trollungeidubai.blogg.se/2010/january/796-do-you-have-anything-to-ask-me.html

Alexia

Jättefin blogg=)

Niclasklara

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: