slide show

100113

Nu ska jag hoppa in i duschen (ska bli sååå skönt att få lite varmt vatten på sig, jag fryser typ ihjäl trots att jag har min tjocka munkjacka på mig..) och sen plugga lite. Ska fixa det där hemprovet som vi har i SO:n så jag slipper göra det imorgon. =)



Bilden är tagen igår.

Såg att det skulle bli lite "varmare"... runt -4 men sen gick det upp mot -11 igen. Hoppas verkligen att våren är tidig iår och att sommaren stannar lääääänge.
emma, ung mamma åt julia [foto]

hej, haft en bra dag? :)

caroline

lycka till med pluggandet :D

^^ ELLA ^^

Sv; Allt bra med mig ;)

Själv då? ♥



Kraam <33

Marina

heej :D jo den har varit bra din då? :D

Tess

Vilken fin bild! :) Kram <3

Suzan

tack :)

Bögen från Dalarna

Brr ja, det är så kallt. Vi kallar tillbaka sommaren!

Gotlänning, sambo och foto

Kul! :D Jag har en "tävling" i min blogg, ta en titt och se om du har rätt! :) mer står på min blogg, kram.

Olli ;]

Fin blogg ^^

carina

Hoppas pluggandet går bra! =)

sara

svar: jag har varit lite trött men annars är det bra. själv då?



kram

cuong le

sv: förstår din reaktion, ser inte så gott ut. men gott är det ska du veta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: