slide show

100106

I övermorgon börjar vi skolan... har knappt hunnit blinka och så var lovet över, hm jaja... 3,5 år kvar framför skolbänken sen får jag äntligen (ja, jag längtar ;p) börja jobba som reseledare och ge mig ut i världen. =)



Buhuu min bubbliz dricka är slut så nu ska jag dra täcket över huvudet och sura hela dagen... eller inte ;p Ska nog kolla om det fortfarande finns kvar i affärerna (om jag orkar ta mig ut... kallt ju, hihi)

Men ni får ha det så bra idag iaf =)
caroline

Själv börjar man inte för ens på måndag :D

vennie

fin blogg. :D

Johanna - foto

Sv: Tack så mycket, ja visst kan jag göra det :)

Lovisa

** Om du är snäll. ;)

elin

Jag vill med bli reseledare, gud va gott och bo utomlands större delen av året ! :D

Daniela

hejhej , joo allt är bra!:)sjdå?

Okejdå:D

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: