slide show

Vårväder

Vilket härligt väder vi har haft idag! Vågar nästan hoppas på att våren är på väg ;)



Såhär borde alla vinterdagar se ut: snö (blir fina bilder) solsken och inte för kallt, -4 är rätt lagom
isabelle

sv: ja det är verkligen heeeeeeeelt underbart! :D

soofie

Haha det är ju inte vårväder förns snön är borta! :D kram

tilda-[foto och design]

Sv: Tack!:D

Josefin

Sv: Tacktack!



Håller med dig, du! Härligt väde som tusan ;)

Lollo

så fint!

Nikki

Härklig bild :)

Elysh ♥

härlig blogg:)

J V H

Om alla vinterdagar var såhär så skulle jag inte ha någonting emot vintern! Mysigt ju.

Rewind&Play

sv; klippt ut texten och kopiera på bilder i photoshop o klistat in (:

Liuza

jag tycker också vädret är mysigt :) love it!

elin

tack för din kommentar:) fin header!

amme

det har varit en höjdardag , hur har din dag varit!

emelieresander

sv; tack så mycket :)

sttevalia

hej , ah detsamma ! :)

TIPSBLOGGEN

Sv: Tack detsamma!

Linda

sv: Hej, det samma!

Frida Stigevik

sv: skon längst till höger menar du? :)

Gabbiih

Hej :) ! tack detsamma (;

Vad ska du göra ikv ?

Kramar

sara

Härligt med vårväder :D

Issa

Hejhej!

Det skulle vara roligt om du kunde kommentera på min frågestund tack:)

http://bloggissa.blogg.se/2010/february/fragestund.htlm#comment

sofia

någon som kan gissa vad min hemlighet är ?? LÄS PÅ MIN BLOGG OCH GISSA!

Gloriaah♥

sv. tack detsamma, vad gör du? :)

Ellinor

Sv; Tack detsamma =)

sara

åh, tack! det är jättebra:) sjdA? :D<3

Frida

Vi har också haft fint väder här. Så fint med sol! :)

♥ MeDinA ♥

min dagar var väl varit okej, mycket plugg :(, din?



så härligt det är när solen tittar fram ;)

Art By Tina

Härligt när solen tittar fram - hos oss har det inte varit någon sol idag. Buhu. Men jag är glad ändå för imorgon åker jag till solens land.

Malin

tack, sötnos fast jag tror inte jag vinner haha ;D

Z A N D R A :)

sv: kul att du vill vara med! :D

allt bra?

eLi

Hej, vad ska du göra på alla <3 dag? :)

NoOoa

Fin blogg!

http://noooasblogg.blogg.se (L)

släng in en kommentar när du ändå kollar ;)

Johanna

Nja... skulle inte säga nej till 30 grader varmare måste jag säga... Men ja, det börjar bli lite varmare känns det som :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: