slide show

Vårat GC hotell

Det kommer nog bli väldigt mycket Gran canaria nu, hoppas ni står ut... ;) Ni vet ju hur det är när man längtar efter nåt, hehe.

Hittade nåt panororama grejs så man kan se hur rummen och en del av poolområdet ser ut på fritidsresors sida:

Vi har markterrass så det kommer nog se ut typ såhär... mysigt =)

Emma

jo, men nu har du något underbart att se fram emot! ;)

Safia

Ja gud vad jag längtar! :D men shit du ska ju också ut och resa! :D:D va kul! när åker du söt?

alex

ser härligt ut! :D

azra

svar: jotack, själv? kram

Lena

Hej, det är bra här. Själv då?

Vill också utomlands...

Milla

Hejsan! Jodå, med mig är allting bara bra. Hur är det själv? :)

jessssssssssssssssssssica

tack :) !



haha förstår vad du menar. Längtar tills jag ska till london och magaluf så jag typ dör!

Alexandra

sv: Hej :) Jodå, allt är bara bra med mig. Hur är det med dig?

Leia ♥

Hoppas du får en fin söndagskväll!

Lovisa

Sv; och jag din! :)

elsa

Jara , med dig? :)

Ha en bra kväll!

sebastian

ser härligt ut

Malin

SV: Tack! Ja det hoppas jag med, får bara hoppas att man fortfarande kan förstå mig när jag pratar franska :P



Åh va fint! När åker du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: