slide show

Today's

Slutade tidigare idag för att musik lektionen var inställd så istället för att ha hål 1 timme hade vi NO som är våran sista lektion. Naaaajs!

Dagens outfit bilder (ni vet att jag är sämst på att ta outfitbilder, haha)







Halsband - Glitter
Kofta & linne - Gina tricot
Jeansleggings - VILA

fridelinen

har du ingen helspegel du kan ta outfitbilder i? skulle bli mycket bättre :) ett tips bara, gillar dina bilder.

F A N C Y

Svar. Tack =) Jag gillar halsbandet!!

Allt bra med dig?

annika

det är mkt bra med mig :D

TIPSBLOGGEN

Söta strumpor!

Frida Stigevik

sv: tackar :)

Julia ♥

Fin blogg!

Ser du möjligen vem kändisen är? Om du gissar rätt får du länkning :)

Kram

Lina K

Riktigt snyggt halsband!! =)

lovisa/polichinelle

tack så mycket, jag har haft en bra men trött dag. detsamma till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: