slide show

To do list;

Har tagit en liten break från bloggen idag, har haft massor med annat att göra eftersom det är så sjukt mycket i skolan just nu. Har börjat med hemprovet som vi har i SO om 2:a världskriget och jag är klar med fråga 1, skrev typ en hel bok känns det som... haha.



Det är säkert mer men det var allt som jag kom på iaf... skönt med studiedag imorn även om det blir massor med plugg.
Matilda

har du gjort allt du ska? (:



sv: jo tack, dagen har varit helt okeej. börjar bli vääldigt trött nu bara pga all hosta och allt snorande x) .. så det blir snart sängen för min del. hur har du själv haft det? :)

Piinky

okejokej jodå



kram

Sandii

glöm inte kolla in min blogg för att se om du är en utav de fyra finalisterna i veckans blogg :)

Anonym

jag hoppas också du har haft en bra dag:)

emma

no provet ;)

simone

Godnatt söta Julia, sov riktigt gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: