slide show

Tee med kedjor, Forever 21



Jag har blivit helt insnöad på kedjor just nu. Spelar ingen roll om det är halsband, som detalj på axlarna eller som på t-shirten på bilden, det är alltid lika rätt och snyggt! Den här t-shirten kommer från forever 21, så snyggt med kedjedetaljerna.
FLORENCE

ehhh, tack..

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: tack så hemskt mycket :D jag ska göra mitt bästa! vilken grym header du har!!!

Carro

tack! känns faktiskt mkt bättre nu än innan. dans kan göra underverk ;) hoppas allt är bra med dig!

Sofia

Skit snyggt :)

Dhanii

Håller helt och fullständigt med dig, kedjor är jättesnyggt! Ja så länge det inte blir helt överdrivet, men annars tycker jag om det på tröjor, skärp, väskor, skor... Allt :)



Love/D

maria

Hej! Passa på att anmäla dig till veckans blogg hos mig, och passa samtidigt på att öka antalet besökare på din blogg. Välkommen :-)

S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Leona Lewis (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/i-live-through-your-love.html#comment

Hanna

SV: Jodå den har varit bra :)

Din då ?

Issa

hejhej!

Jag vill bara meddela att svaren från frågestunden är här, och det betyder att ditt svar är på min blogg just nu!!!

Anonym

snyggt!

simone

Grymt snyggt med kedjor ja :)

Ness

Snyggt!

Sandra

ja det har jag haft :) Sj?

ifranks

Svar: Kul att du svarade på hot eller not i min blogg

//Ifranks

Ellen

Håller med, skitsnygg!:D

FLORENCE

Sv: Eller hur! Sämsta temat någonsin, och man fick hur lite tid som helst!

Gillar också kedjor! Fast nu till våren ska jag försöka hålla mig till lite "gulligare" saker och pastellfärger :P :)

Mïmmmí

väldigt snygga kedjor, me like it!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: