slide show

Snygga skor, Forever 21



Älskar dom här skorna, tycker att dom är hur snygga som helst =)
Olivia

dom är grymt snygga! :)

allt bra? kram

simone

Grymt snygga :D

~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Jaadå, man ska nog inte klaga :D

Hur har din dag varit då? :)

'amy

sjukt snygga!

Marie

Hejhej!

Min dag har varit toppen, tack! Hoppas din dag också har varit det, =)

Kram

S A N N A

hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

selma

hejhej har frågestund på min blogg så kom gärna med frågor , kram:D

Hampus

Tjah!

måste bara säga att jag diggar din blogg starkt!

tror du skulle gilla min med även fast den inte är så lik din ;)

Jossi

Snygga skor! :D

niköööö

Va fina skor.Vet du nån som kunde hjälpa mejj me header.Jag vet inte ur man gör:(

MOLLIE

Snygga! Synd bara att man typ inte kan gå i dem nu när det är såär kallt... :(

Laila

Fin blogg :)♥

C A T T I S . G U S T A F S S O N

mhmmm jag blir kär!

L

Sv; aa, d har jag , dd ? ;)

Tanja

jadå jag har haft en bra dag, själv då?

LOVISA

dom var riktigt nice (:

- | | Carro | | -

Tack det har jag..själv ;)?



Snygga skor..synd jag inte kan gå i sån där klack :(

theodora

as snygga:D hoppas du har haft en trevlig helg:)

Lillasyzter

riktigt fina! önskar ja kunde gå i klackar :P

Trees

SJUKT SNYGGA:D

Claudia

tack så mycket =)



allt bra med dig?



förresten, snygga skor!!

iida

halloj =) , joda min söndag har varit årets bästa söndag typ varit på bio och sett avatar 3D det var fränt :) , hoppas du får en bra kväll!

kramar godnatt :)

livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000 kr presentkort hos nelly.com. besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

simone

sV: Tack Julia :D

Annie

Sjukt snygga!

Sandra

SNYGGA

agnes

Aaa. LOVE forever 21 ! (nästan) allt dom har är snyggt! När jag bodde i USA handlade jag enbart där. Deras klänningar är underbara !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: