slide show

Snygga heels, gojane

Äter dom där nya kladdkaks kakorna, asgott! Smakar typ som vanliga chokladkakor men ändå.. kollar lite på gojane sidan som Kenza tipsade om på sin blogg, sjuuuukt snygga skor har dom... vill typ ha alla, haha. ;p

Snygga heels från gojane, vill ha ♥

Igeland

sv: Jadå :)

julia

sv: hejhej! allt är bara bra med mig, tack så mkt. hoppas allt är bra med dig också :) och snygga heels btw, riktigt i min smak :D

agnes

Tänk om jag ändå kunde gå bra i sådana skor! hehe . skit snygga :D

livsstilar.se

hej, ny blogg-tävling att vinna 6000kr hos nelly.com. besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

Anonym

Hej , jodå det är bra själv då (:

Ida

Jotack du, det är det!

Detsamma!

Sandra

Ååh så snygga

jacqe

sv: Tack så mkt! :)

Twinsen

bruna var snygga :D

Susanna

Jaha okej :) ska jag allt försöka testa hitta något liknande för den var riktigt fräck :)

Elin

Hej, har haft en kanon-bra dag idag !! Hoppas du oxå har haft det!?!

caroline - tävling pågår!

snygga! :D

Natalia

hehe tack tack ;)

snygga skona var!

Nelena

fiin blogg :)

Jeanette

Skitsnygga! Finns liknande (eller kanske lidana?) på Din Sko som jag sneglat en del på :)

Isabelle

Snygga skor! :D

malin

guuuuu så fina<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: