slide show

Snygg kofta, Topshop


Söt och mysig kofta/cardigan från Topshop. Snyggt till svarta leggings.

Nu ska jag kolla på glamourama, ses sen =)
Ballerina

TAaack så mycket :D allt är bara bra här du då ?:D

Semra

söt cardigan :)

moa

jodå, allt är bara bra :)

Hur är det själv? <3

louise

sv: hejhej, allt är bra, själv? :)

pimpXprincess

Svar: Hej! Jodå, det är bra med mig. Hur är det själv?

veronika♥

japp,dd?

jonnakronlid

sv: tack du med! :)

A N N A'

sv: hejsan :)

allt är bara toppen med mig :d

läget med dig då? :)

koftan va hur söt som helst !

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

sv: tack tack detsamma ;)

Hilda-blogg designer!

Sv: ja det är ganska bra :P Hopppas att du också mår bra ;D

Anonym

svar: allt är bra med mig sj? :P

Piluttalula

åh vilken snygg kofta! =D

nadja

SV: hej! den var underbar =D

Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

eloise

sjukt fin tröja ge mig den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: