slide show

Snöoväder





Det har snöat konstant sen typ igår..? Det har snöat tillräckligt nu, tycker inte ni det? Vad hände med det härliga vårvädret som vi hade för några dagar sen? Jag som nästan vågade hoppas på att våren var på väg men just nu känns den väääldigt långt borta...

Linnea

sv: Vad bra att du tycker det och efter at ha sett dina bilder vill man ju inget annat än att stanna hemma! Och då är ju mina tips bra;) hehe

Lina

Den var iallafall veldigt fiiin ;)

NINNIE

sv; bara bra tack! :) Trött, men man får!; det är ju fredag :)



Trevlig helg!!!!!

elin

ja visst är dom =) ?

Mamma

Hahahaha ok du tycker som jag, så trött på detta nu så jag dör.

Det är samma Skit väder hos oss.



Bögjävel - Gävles största proffsblogg

Hej! :) Allt bra?

Hanna

sv: Hejhej! Det är toppen med mig :) Hur är det själv?

KRam!

Carolina

Hejsan.

Jag hoppas allt är bra med dig också! :)

Ha en trevlig helg.

Wysteriia

Svar: Ja jag hade gärna klickat hem lite saker ;)



Ja och tydligen så ska det väl snöa imorgon också...? :I

Elin

Mm, man är ju hyfsat trött på denna snö nu. Vill också ha vår. Och vårkläder! ;)

simone

sv: Tack så hemskt mycket! vad snäll du är :D

Erika

Joo, jag håller med. Nu får det räcka med snö.

Emma

sv: Tack desamma :)

Maggie & Marit mams' till River

sv: ja nu har man faktiskt börja tröttna på all snö som kommer.

Vill ha sol :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: