slide show

Shoppingen

Det här fick följa med mig hem idag;



Bloggade om den här förut fast med Paris tryck ;) Finns även med London & Tokyo tryck. Jag valde New york såklart =)





Bloggade om den här igår eller när det var också och den var så fin på så jag var tvungen att köpa den. =) Sämst bild men ni får se bättre bild på dagens outfit sen.

Gina har fått in hur snygga vårkläder som helst, vill typ ha allt, hihi =)
S. DERVISHAJ

sv: ja men det har det ju! :D



snygga saker :)

Rebecca

nice N.Y t-shirt! :D

Mikaela

Vart är NY tishan från?

Glorious

fin linne

Milly

Åhh jag har med kollat in de t-shirtarna. Fastnade mest för Tokyo "moshi moshi" :P



Sv: tack så mycket!!

Mathilda

Jätte fin blogg!! :D

Ingrid

sv: jag hade en riktigt fin dag, själv då? :) Jag gillar NY-tischan! :D

Anonym

var köpte du den t-shirten?

EMma

Aa det tycker jag också XD



Gud vilken snygg header! :D

Elvira

Hejsan! Kolla in min blogg och min Veckans Blogg-tävling där du kan anmäla dig! Du har tills imorgon på dig! =) Kram! <3

Stephanie

Jag vill också shoppaaa D:

simone

grymt snyggt julia :D

Elin

Vart har du köpt den första tröjan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: