slide show

Shoes, skopunkten



Provade några superfina skor på skopunkten i fredags... funderar på att köpa nån av dom. =)

Nu blir det lite NO plugg, har redovisning imorgon + nationella prov i svenska... jag börjar bli lite nervös, tänk om man får värsta blackouten och verkligen inte kan koncentrera sig..

Nina

snygga! =) Följ gärna min blogg på bloglovin så följer jag gärna din =)

Olivia

åh älskar dom längst upp till höger! :)



sv: ja det är bra :) sj då? kram

Sofia

Ja det är lite läskigt, men ändå så är jag inte så nervös som jag trodde. Fast det kommer väl imorgon kanske ;)

Sophie

med mig är det toppen! :) hur är det själv?

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

snygga! :) lycka till med plugget

Kram

Z A N D R A :)

sv: hehe, okej ;P men lax är gott :D

HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas du har en bra dag

kram, http://hannaest.blogg.se

malin johanzon

jätte snygga skor :)

canez

Hejsan, har precis gjort en blogg där du hitta olika bra användbara tips :) kolla gärna, men lämna ett spår innan du går så jag vet vad du tycker kram canez :)<3

Matilda

skoor <3 ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: