slide show

Rosa uggs...



... Hur sött är inte det? Piffar upp vilken outfit som helst ju! Dock var de här lite väl dyra för mig, priset låg runt 1000.

Skulle ni ta på er ett par färgglada uggs eller fördrar ni svarta/bruna?
J O S E F I N - I don't do normal

sv: äsch då :)

modemix

aldrig rosa! det sticker fan i ögonen så stark färg ju haha. hellre svart isåfall

caroline

hmmm.. jag tror aldrig jag skulle vågat gå ut med dom :P

Anna - personlig fotoblogg

sv: tack du! :)

maria

jag skulle nog föredra bruna/svarta :P

emma

Nej min tisdag har inte varit bra alls :( hur har din varit ?:)

Anki

Sv: Joo ja har haft en riktigt bra dag. Hur var din dag??



Hmm.. Jag gillar både färgglatt och enkelts som svart. Skulle gärna ha dessa rosa, men lila hade varit ännu roligare, för jag älskar lila!

Amanda

sv: hej! jadå min dag har varit bra :D din också? Följ gärna min blogg via bloglovin eller beställ en gratis design av mig :D

Bella

Hej Tack! :)



Jättesöta ugs, har ett par svarta. Föredrar nog den färgen före rosa..

KNORKAN

Sv. tack detsamma =)

Madde

ja visst är den underbar?! vad händer hos dig ikväll?

Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

svar: jaaa, det har jag :)

Esmeralda

tack! den är ifrån Glitter :) kram

a

oj va dyra! :/

S.

Söta!

☆ Carlosa

ett par ljusrosa skulle jag kunna ha men inte i sådan stark färg :)

LIENE

sv: hehe man kan ju alltid hoppas på sånt:)



nej, inte rosa uggs:P

Moa

Jag har haft en fatastisk tisdag. Sj?

frida :)

hihi jaa :]

*Kitsu

sv; Tack detsamma (:

moa

Fin blogg! :)

Va har du för dig denna kväll? ^^



www.epicfaiil.blogg.se

elle

Lätt rosa, gillar rosa skor. Har ett par "moonbots" som är knallrosa haha ... folk tittar, men all uppmärsamhet är bra uppmärksamhet. Hahha

Alicia

fiin blogg! :D

PETRA AKA SHORTY

svar: ja visst var dom :) riktigt nice!



söta uggs :)

Sofie

söta :)

Marina

Svar: ja tack, det samma:)

Lina

Rosa är underbart!

Amanda

Åh vilka söta :)

Sv. Tack det samma! :)

emma

sv: tack :), jag försöker krya så gott det går!

malin

tack desamma

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad coola!

Madde

sv.hej jo jag hade en väldigt bra fredags kväll, ett svar så här i efterhand i snö vädret :D

n e t t e - h a n s s o n

frääcka enligt mig! :D



har frågestund nu på bloggen, fråga gärna någonting!

Ha en bra dag

kram nette

Miiiaolsen

hmm, dom e rätt fräcka!

Men kanske nt direkt på mig kanske ^^

AGNES

har ett par såna där! :)

Nathalie Precht

Ljusrosa (a)

Caroline

dem syns i snön iaf :D

Felicia

Vart är uggsen ifrån, jätte tacksam för svar

Svar: kommer inte ihåg men uggs hemsida kanske? eller sök på polyvore/google så kanske det kommer upp nåt där.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: