slide show

Resor

Snart kommer Amanda över och vi ska kolla resor och förhoppningsvis boka. (som sagt, man vet aldrig med föräldrar) Vet inte vart det blir men antagligen Cypern, Gran canaria, Teneriffa eller Egypten... spelar inte så stor roll för mig =)



Om det blir Cypern hoppas jag på att det blir det här hotellet =)
emmakl'ämma

tycker jag verkligen att du ska göra! :)

finns i röd & grön också!!

tror jag ska köpa mig en grön också xD.. älskar dom!



kram<3

Julia

Fin blogg!

Titta gärna in hos mig :)

ha en superdag, puss ;*

Amanda

Gå med i min foto tävling: http://sockerfin.blogg.se/2010/february/tavling-1.html#comment

simone

åhåå. .nära havet också :D

ja det är bara bra :p hah hur mår du då?

Sandra

vad skönt det skulle vara att åka ifrån all snö! =D

Sophia

Härligt med en resa!! När planerar ni att åka? Nu i vinter eller till sommaren..?



Haft en bra dag?

// Sophia

linn

hejsan :) kolla gärna in min blogg! ha en jätte bra lördagskväll! <3 (tryck inte in på min blogg, om du tycker de här är reklam)

xoxo

veronika

gud va härligt att åka utomlands =)



sv: jo dt är bara fint :) hur äre sj? =)

vendela

söt blogg:D

Sarah

Tack! Allt var bara bra med mig och är det fortfarande. Hur är det med dig? :)

Neha

Ser härligt ut:D

Neha

Jaa:D

Hur mår du idag då?=)

Lotta

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se en del sunda grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)

carro

det hotellet har jag bott på stranden där e jätte fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: