slide show

Off to school

Dags att snöra conversen och dra iväg till skolan nu då... kommer hem vid 3 och sen ska jag dyka ner bland alla tusentals skolböcker. Imorgon blir det en jobbig dag... men det är iaf väldigt skönt att vi är lediga på fredag. Woho!



Har varit riktigt noga med att kleta på hudkräm på mina torra händer så det har börjat ge resultat nu =)

Ha en fin dag ♥
annahellman

oohja!!

de är väldans bra med mig :)

dig med ? :)

Anonym

ja torra händer måste man sköta om, en gång hade jag så torra att dom blödde

FannY

SV:ja allt är bra :)

sjäv? :P

Emma

SV; Vad kostar det?

varför inte handkräm?

simone

Vad härligt, slipper man sprickor och sådant :)

S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Taylor Swift (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/he-says-baby-is-something-wrong.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: