slide show

Ny skinnjacka från H&M


Fick hem en skinnjacka (skinnimitation) från H&M för nån dag sen... den är inte så jättesnygg på men kommer nog bo i den i vår ändå. Vill ha vår nu! Är så trött på vinter, kyla och snö... en sista minuten hade suttit perfekt nu.

Anonym

vist e de snygga grejer:)

Emma

Hejsan! och förlåt om du tror detta är reklam,

men jag har dagens fråga i min blogg och jag är jätte nyfiken på vad du skulle svara på den. :)



Dagens fråga är; Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara och varför?



Hoppas du vill svara på den frågan :)



Puss

Emma Eriica.

Carolina [fotograf]

TACK så mycket ♥ Kommer fler bilder idag. Är hemma från skolan och redovisning, kolla in underbaraste felsägningen en kompis råkade ut för haha.

'amy

SVAR tack detsamma!

K

Sv. Bra med mig, själv?

carro

vadå inte jättesnygg!? Den var la skitsnygg! =)



jadå, jag har haft det så bra som man kan ha när man är hemma och är sjuk ;) har du haft en bra dag?

Thilda

sv: ja :)

Jessica

SV: Hej hej jotack de e bra, förkyld bara =)

Hoppas allt e bra me dig =)

MALIN

en sådan ska jag också handla snart :)



svar: tack så jättemycket! du också!

vad har du hittat på idag?

Maria - livet i Milano ☆

vad snygg den är =)

Maria Roth

Sv: bara bra! Själv? :D

Fredrika

Tack:)

Skinnjackan är skitsnygg ju!

sofka♥

fan vad snygg !

Anonym

Snygg jacka! aven <3 ;)

Jessica

Skojar du!!!?? Den är hur snygg som hellsttt!!!

sandra

den var grymt snygg på ju! (:

kc

jättesnygg jacka! har en liknande från lindex!

Bibbii

svar: Hej, min dag har varit helt okej! :) hur har din varit? :)



Älskar jackan!

Anna

Jag köpte också en skinnjacka (skinnimmitation också) häromdan! ;D



SV: jo, en mycket seg dag hade jag, sj då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: