slide show

Nelly



Funderar på att beställa lite grejer från nelly, dom är rätt mycket snygga grejer + rea just nu. Fast jag hade först tänkt klicka hem lite saker från forever21... hmm, jag känner mig lite smått shoppingberoende, haha.

Micki

Hur beställer man från forever21, är det bara som vanligt eller behöver man en usa-adress?

caroline

najs! :D

Lona

tack du :D

Michelle Guhlstorf

Jag älskar dom stövlarna från Nelly !! Har varit och tagit mina sprutor idag så man mår inte så tipp topp.. önskar man hade en lapptop så jag slapp sitta vid tvn och kunde blogga mera istället =) Du då ?? Åkt någon pulka ännu ?? Kraaaam

emma härnqvist/perfektion

hehe shopping är ju inte helt fel så :)

jessica ♥'

Hej :)

japp allt är bara fint idag:) sj?

simone

ursnyggt :D

Smickra-Sanna

Sv: Tack desamma! Riktigt snygg randig tröja.. Från Nelly den med?

livsstilar.se

hej, 2 gratis bogg-tävlingar att vinna:

iPhone 3gs 16gb vit och 10 500kr presentkort hos kicks.

alla som deltar får gratis comviq kontantkort inkl 100 kr att ringa för.

lycka till <3<3

Anonym

nice blogg du har:)

& snygg header!

Anonym

tjusiga plagg:)

Emilia

Riktigt fina plagg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: