slide show

Min spotifylista

Jag tror att det är dags att rensa mig spotifylista lite snart... har massor med musik som jag lyssnade på mycket förut, låtar som jag har fastnat i, musik som jag tycker är bra och mindre bra osv... väldigt blandat alltså.



Till er som vill ha en lista med väldigt blandad musik klicka HÄR (min spotifylista) =)
Johanna [s h o n a l i]

Haha, jag har typ tusen spotifylistor x)

Leila (:

jag skulle också behöva rensa min spotify-lista! haha :D

Christine

sv; hejsan, jo allt är bara bra, hoppas att det är de med dig också! :)

ineskristin

tack för din röst !

allt bra ? :) kram

Nina

tack så mycket :) vart bor du ?

Z A N D R A :)

sv; kul att du gillar den :)

hihi, <3

jenny

sv*hejsan , jo det är bra, självdå?:)

Neli

Hihi ja den är jättemysig :) Man blir verkligen beroende!!



Hoppas att du får en bra söndag. KRAM söt

Angelina

sv: det hade jag oxå! :D hade du? :)

Johanna [s h o n a l i]

sv. Räknade alla nu, 13 st... lyssnar på typ 2 av dom xD

Yar

Sv: Ja, allt e bra med mej :P dd ?

mysecreti

fin blogg



allt bra ?

Alina

hoppas du haft en bra helg sötnos! :) allt bra med dig? kramar

Sanna

jaa den blev supersmarrig ;D

simone

sV: Håller med dig, yckte om camomönstret jag med :)

Ida

tack tack =) ska nog ta den där listan ja, hehe

Ciiz

synd ba att jag inte äger någon :O haha

Jennifer

Svar: visst är den ;D

Nanna

sv. hej, jo det e tipptopp med mig! sj?

TIPSBLOGGEN

Kanske borde kika in på den då! =)

Pam :)

sv: jodå det är bara bra sjdå? ;d

amanda

Hej, jo det är fintfint med mig:) Hur står det till med dig själv? Bra låtar du har där på din spotify!;D

Elin

sv; Allt är bara bra med mig ;) sj?



Alina

jo jag med:) inga planer idag eller? =)

hanna

Kolla in min nya blogg på www.hannie.bubbleroom.se

Anonym

ahhah skönt att höra att det fortfarande är eftertraktat:p

Anni

jag har typ inga låtar alls på min lista


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: