slide show

100222

God morgon! Morgontrött som jag är kommer jag väl somna på tangentbordet närsomhelst... hehe. Aja, måndag igen då, dagarna går så sjukt fort. Nästa vecka har vi sportlov, nicenicenice! =)

Nu måste jag plugga NO lite snabbt, ehm... glömde häftet hemma hos pappa så jag har inte kunnat plugga



Längtar tills vi åker även om det är lååång tid kvar.. fast det är bra, då har man ju nåt att se framemot ;)
SANDRA*

sv: Det är jätte bra ! hur är det själv?:)

Petra

Gud vilken härlig bild. :) Den skulle jag kunna sitta och titta på i evigheter nu när det är snö och blåst utanför fönstret. Den får mig verkligen att längta ännu mer till sommaren. :)

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

anna

kul att ha en resa att se fram emot :)

Emma

pluggar du NO? gör man inte det på högstadiet? hur gammal är du? :P

simone

Ser grymt härligt ut! :D

designtopia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: