slide show

Let me know


Jag skulle ta med vännerna till USA, åka runt lite i NY, Florida, L.A och lite andra ställen. Skulle också shoppa och resa massor. Spara skulle jag också göra, viktigt inför framtiden med lägenhet i Sthlm osv. Ni då? =)
Susan

sv: förlåt att jag tog tid på mig att svara, jag visste inte att jag fått kommentarer :) Jag mår bra, skulle antagligen resa om jag vann en miljon ;)

Lovisa

hmm.. svår fråga faktiskt, skulle nog ungefär gjort samma som dig tror jag ! :)

Sofia

BIL! BENSIN! FÖRSÄKRING! Sen var de penagrna slut :p

SV: Joo de har jag :D

linn

Jag skulle spara typ 75% av alla pengar till min framtid annars typ shoppa & resa för.

Louise

sv: haha ja, men den är väl värd lite uppmärksamhet den med ;)



om jag vann 1 miljon skulle jag bli överlycklig, upptäcka världen, köpa en bil och spara det som blir över :)

Elizabeth

Hej!



Jag hoppas det är bra med dig med!



Jag skulle ta körkort, renovera lägenheten, byta mattor till trägolv tex, åka och hälsa på vänner utomlands USA, Polen, Uganda, dela med till familj och har jag något kvar sprar jag det och fortsätter leva som vanligt.



Kram på dig!

mhalin

jag skulle ut och resa och köpa så sjukt mycket kläder (a)

Sanna

Jag vet inte riktigt faktiskt vad jag skulle göra, jag skulle nog spara så mkt som möjligt. Sen betala mamma o pappas lån :) köpa min drömbil så fort jag får jobb!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: