slide show

Kul i snön

Blogg.se krånglade lite nyss så jag kunde inte komma in men nu verkar det funka... än så länge iaf. ;p Har som sagt varit på nåt slags öppet hus... kunde varit roligare men vi är ju lediga imorgon så det är väl värt det.
På väg hem hoppade jag & Felle i snöhögar, haha kul ju... det finns iallafall en bra sak med snön och det är snöhögarna, haha..



Uppe på en stor snöhög
- My Life by Paula Lundholm

sv: Åh tack så mycket :D

H A N N A

sv: yes dom i mitten är från kenzas, om det var dom du menade :)

Emma

sv: thankyou:)

H A N N A

sv: ok, ja visst är dom! :) kram

sara

dsm(:

rozan

sv:hejsan, jag har haft en bra dag, själv ?

Jonna

Gjorde samma sak när jag var ute med hunden. Det var så mycket snö så jag var tvungen att ställa mig i en snödriva för att se hur högt upp på benet det mätte. Blev lite blött men det var de vär ;D

Ellie<3

Fin blogg:)

Lina

Sv: Tack detsamma! :)

Du har förresten grymt snyggt hår hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: