slide show

Jeansshorts, Monki


Jag säger som Kenza, jeansshorts är sommarens bästa plagg, passar till allt och till vilket tillfälle som helst. Dom här kommer ifrån Monki och är superfina tycker jag =)
HANNA

snygga! :)



sv: tackar :D

kram

emma.

sv: ja tack det är det :) allt bra med dig ?

Sofia

Håller med! Precis rätt färg och form :)

Safia

Men då har du något att se fram emot ;) Det blir jättesnyggt till din resa!

Maja

jeans shorts är aldrig bli fel och vilket fint par du hittat :)

S'

Underbart snygga!!

Lovisa

Sv; haha visst är det! :D och jättebilligt dessutom hehe, det gillar vi! :D

Martina

älskar shortsen!

Malin

Skit snygga. Måste ha de tills jag åker bort i 1 månad :D <333



Jag har haft det bra sjääälv dåh ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: