slide show

Hoodie, Bikbok


Jättefin hoodie från Bikbok... vet inte hur många hoodies/munkjackor jag har men man kan aldrig få för mycket av dom nu i vinter, right? ;)
Cristel

jaa jag hatar att flyga =(

vi bodde i playa del ingles men på bilderna var vi maspalomas öknen :)

sannie

najs :D

Elina

w99fem... hm.. jag vet inte, vill nog helst ha en touch men tack för tipset:D

emma

Vill du ha en ny blogg att läsa, och älska (eller hata), så borde du kika in min nu medan den är nystartad så du inte missar någonting! ;-) Jag bloggar om det mesta och är mig själv till 100 %, vilket både kan uppröra och beröra, det beror på er!



Välkommen är du i alla fall,

PUUUUSSS!

hanka

Tack! Vill ha en stor och härlig hoodie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: