slide show

Gran canaria here we come

Jag kan inte hålla mig längre, måste berätta vart vi ska, haha. Vi ska till Gran Canaria!! Ska bli superduperduperduper kul! Vi ska till ett ställe som heter Maspalomas, ligger nära Playa del inglés. Vi ska åka med fritidsresor och den 29:e oktober lyfter planet till värmen. Åker med Amanda i år igen, vi kommer ha så kul!
Vi ska mingla med bamse, hehe ;)

Hotellområdet... (printscreenat från google earth) det ska tydligen finnas 6 pooler så jag antar att det är hela hotellområdet på bilden... =) sen vet jag inte hur dom får till det till 6 pooler när det är 4 på bilden, hehe. Hotellet heter iallafall blue star club dunas maspalomas nåtsånt, verkar supermysigt :) 

Karta ;)

stinis

Detsamma hjärtat

Kramar

Jenny.

Sv: Tack det är bara bra. Låter inte helt fel med en resa, jag blir avis.

amanda

åh, vad härligt (:



sv; tack, hoppas du också får en fortsatt trevlig lördagskväll :)

JuliaOfSweden

Kan du fixa en gratis desig åt mej?

sofie

åhh vad härligt med lite semester! :)

Hanna

Hejsan jätte fin blogg. Vad har du hittat på den här lördagen?

Vad tycker du om min design? http://typehanna.blogg.se

Erica

Svar: Tack så mycket för din kommentar av mina bilder! :-D Vad roligt att du gillade dem. =)

Sameh

Nu har jag veckans blogg där du kan delta med..

Mer fakta finns på www.zaibi.blogg.se

Maria ♥

Härligt att åka till Gran Canaria! (;

Caisa

Fy fan var härligt, nu blev jag riktigt avundsjuk :P

N

allt bra med dej? :D

sofie

Tack det samma :)

fan vad najs att åka utomlands, jag vill ocksåå!!

Wiilow Foto- Känslor - Tankar

Å härligt!



Sv: Åhh tack så mkt, värmer gör det att få så fin kommentar !

Detsamma!

Nicole

Sv:

Tack detsamma =) Skönt att åka utomlands nu när det är så kallt! Kram Nicole

mariam

åh, det verkar härligt! Ha det kul :D

nu blev jag också väldigt sugen på att åka bort :P

pessicat

härligt!

MyzaaN - Princess Pink

tackar så jättemycket ; 9<3

Alina

hoppas du haft en trevlig helg! :)

Sanna [s a o s . b l o g g . s e]

svar Japp. det var supergott också lovar ;) hihi.



Hoppas du har/har haft en fin helg! kram

TheDon

Jo tack, bara bra.

Emma

men gud vad kul! jag är grymt avundsjuk, men fan vad roligt för dig ändå! :D



hur länge ska ni vara borta?

Moa

Härligt att åka till gran canaria! Fin blogg också <3

Sv: tack, hoppas du också fick en trevlig lördagskväll!

Emma

När jag och min familj var där förra året så var vi också på det där hotellet, jag minns till och med vars vi bodde fjärde huset utifrån(övre sidan)vid vänstra gången av rondellen (A)

Emma

sv: jodå det var helt super och vid en "lunchgrill" mellan polerna i mitten, där fanns det superdupergoda mackor(varma)också fick man ta gratis glass :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: