slide show

Fredagsmys

Tjaaaaaaaaa! Slutade tidigare idag. Hade gympa nyss och det var skitkul... iallafall ett tag. Vi körde "gungan kurt" orkar inte förklara men det är en madrass som hänger fast i hoprep och blir som en gunga... äh, ni fattar väl? Jag är sämst på att förklara, hehe.. det var kul när vi väl gungade men det tog typ hela lektionen att sätta upp den så vi hann knappt.



Bildrepris

Har chokladpudding i kylskåpet som väntar på att bli uppäten, so long mates! ♥
Lina -Zooda-

Sv: Haha, ja jag tyckte det med :P

emelie

sv: snow sucks,.

Lona

de är de, sj ?

Amanda

sv: ja visst är färgerna underbara? =]

linn

jätte fin blogg :) hoppppas allt är bra!

xoxo

Sessie

Hej!

Kolla gärna in min bloppis:

http://sessiesbloppis.webblogg.se

Hoppas något intresserar dig! =)



Fin blogg förresten! =)

Lovisa Illustratör

sv: hej! jo tack bara fint! Själv? Njut ordentligt av chokladpuddingen hihi! Själv ska jag frossa i en semla strax.

Gillar verkligen din header. Den var färgsprakande och kändes positiv :)

linn

med mig med :D

Johanna K

hehe ok.

Jag tycker LANZA är bättre :)



gott med chokladpudding.

Sanna

Tack så mycket!

angel

bara bra, själv?

Malin

Å va gott med chokladpudding =)

Anonym

taaack :D

Mamma

heheh du är inte ensam om att var adålig på att förklara, jag suger på det med.



Choklad pudding, åhh vad gott!



Hoppas allt är bra med idg!

Kram

idah| Extremesport,foto,äventyr,utmaning

tack ska du ha :)

Madeleine

hej. jo det är bara bra med mig. hur är det sj?

Lina

Bra tack, själv?

Guh vad söt blogg! :)

Älskar headern, picasa eller photoshop?:D

jeeeesssssssssiicaaaaaaa

jaa verkligen! älskar den affären


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: