slide show

Dagens i-landsproblem...

... Jag vet inte vad jag ska ha på mig idag!! Okej jag tror att jag har bestämt mig nu men jag är en sån som alltid ändrar mig i sista sekund... aja, nu får jag ha på mig det här. (jeans från gina & get over it tee från gina)



Rensade lite bland "några" av mina kläder häromdagen så det ligger inte värsta högen på min hylla nu... hehe

Nej nu måste jag sticka till skolan, cya ♥
cicci

sv: du med :D

Frida

Hehe, det i-landsproblemet är nog ett stående problem hos dom flesta tjejer, inte bra med för mycket kläder haha... :P tror nog att du beslutade dig för en bra outfit, gina är goodie!

Johana

hur är allt med dig då =)?

Anonym

oj det var inte lite du rensade ut

simone

Härlig hög du har där ;D

E - min kamp

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

Jeffe

Sv; Tackar tackar! Min dag har varit alldeles fantastisk hittils, hoppas din också har varit det!

Elin

Fin blogg! :)

a

mycket kläder xD

christina

hej. nej jag mår asdåligt. kanske dör jag. tack ändå.

matilda

SV; hejhej, tack så mycket !:) jag älskar australien om det inte märks .. ;)

fin blogg du också. lust att följa varandra via bloglovin ? :D

elin-alice

känner igen mig i den där situationen, och bilden är misstänkt lik hur det brukar se ut hemma i min garderob ungefär varje dag - alldels för mycket kläder och kaos, men ändå vet man inte vad man ska ha på sig. det är verkligen ett mysterium hur det hänger ihop egentligen... ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: