slide show

Dagens fråga


Mitt favoritland är Cypern, lätt val eftersom jag bara har varit där och i Finland.. ;p
Sandii

thailand! Just nu har jag en frågestund på min blogg, ta chansen att ställa en fråga vet jag! :)

jennie

jag är sjuk :-p bra med dig då?

EbbaUtanZ

Hmm...

Just nu vill jag bara till världens absolut varmaste land! Trött på all snö xD

MOLLIE

Karibien, om det räknas som ett land då! ^^



Svar: Tack ♥

Emelie

Hejsan, ja tack så mycket, allt är bra med mig hur är det själv?

Jacob

Hej.



Ja, visst. Klart att han är söt, hehe!



Ha det fint!



Mvh Jacob.

eм!

Har inte varit i så många länder så det får väl bli Spanien, men jag skulle gärna vilja åka till Thailand & USA :)



sv:

Tack så mycket! Din med :)

emmyg

ingen aning, sverige tror jag, jag vet inte bättre ;D

Lovisa

Tror jag måste säga Grekland , varmt skönt och mysigt :)

modemix

trodde det stod favoritband, höhö. men nu svarar jag på fel fråga istället då för jag vet inte.



KENT ♥

natta

chile :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: