slide show

Dagens fråga - idol/er?



Jag lyssnar på väldigt många artister/band så jag egentligen ingen riktig idol men just nu spelas Ke$ha och Little boots ofta på min spotifylista. Jag lyssnar även mycket på Avril, har lyssnat på hennes musik sen 2002 så hon är väl den som jag lyssnat på mest och längst. Gaga var det ju också... har dock nästan tröttnat på henne nu när jag spelat sönder Bad romance, hehe.

Vad lyssnar ni mest på/vilka är era idoler?
sara

Hejsan sötnos!

Det är bara bra här!

Hur mår du själv? :)

Jeanette

Jag har olika idoler. Men nästan inga är musiker. Min mamma är en stor idol för mig.



Men de band jag lyssnar på mest är nog Takida.

MyzaaN - Princess Pink

ah visst är det snygga :D & billiga :D



håkan hellström ;)

william

Lady gaga lyssnar jag mest:D

och hon är min idol:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: