slide show

Bildbomb...

... Med lite bilder som jag tog igårkväll och idag med nya kameran... är supernöjd med kameran, jag skulle nääästan kunna beskriva den som en minisystemkamera. Och ja, jag ser lite död ut, hehe ;p



Canon ixus 100 is blabla tar sjukt skarpa närbilder, asbra!









Köpt i Cyprus... supergod















Finns en effekt på kameran så att man kan göra sig brunare =)

Har lite fler bilder att lägga upp (mest egopics, hehe) men vi får se om jag gör det idag :)
Jeanette

sv: bara bra med mig, själv?



Fina bilder :)

Piinky

gillar bilden på ögat =) allt bra med dig idag?=)



kram

Gabriella

tack :)

simone

första bilden var riktigt fin :d

Lillasyzter

fina bilder!

Annika

hej coolt att man kan göra sig brunare, en sån kamera blev jag riktigt avis på nu ;)

matilda

sv: tack :) ja jag ahr haft en jääte bra dag :D sj?

Hanna

sv; Tack detsamma :)



Fina bilder!

linn

Värkar som en bra kamera:D

Jen

Hej Hej! Njaa, noot so good. Vi ska avliva våran kisse i morgon =(... sjdå? //Jen

Nancy

Hej! Allt är bra med mig! :) själv då?

Cajsa

Fina bilder :)

jag gillar den med katten :)



ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: