slide show

100227

Hej bloggen! Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva... min blogginspiration har typ gått och gömt sig, hehe..

Igår var jag och Emma hemma hos Emma och kollade på OS, läste bloggar och åt chokladbollssmet, vi var så sugna men orkade inte chokladbollar så det fick bli smet istället, gott! Hade med kameran men tog knappt några bilder, filmade lite flummiga videoklipp när vi var ute men ja.. väldigt oseriösa och flummiga. Haha =)

Johanna

Haha aa :P

Lovisa

Svar: Ja visst har dom! :)



Ha en bra lördag!

Evelina<3

sv; Hehe, okeej.

amelie

Snyggblogg...

ANGIE

Tack så mycket! ^^

kajsa

sv; Tack, min helg har varit toppen! hur har din helg varit ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: