slide show

100217

Hello bloggen!

Seg dag som vanligt idag, hade 2 oförberedda prov i franska, typ som en förberedning inför nationella proven. På svenskan hade vi muntligt nationella prov, man får typ göra det när man vill men vi ville få det gjort så nu är alla nationella i svenska avklarade, skönt!

Dagens:





T-shirt (tonights gonna be a good night..) - Gina tricot
Kofta - Gina tricot
Jeansleggings - Cubus

caroline

usch nationella proven :P

Anonym

Håller helt med dig! :D

Viktoria ♥

sv: tack tack fina duu, välkommen tillbax! :)

Sameh

hej:)

jo tack allt e bra med mig;)

snygg t-shirt

Ellie

sv: hej, jo det är bra med mig. sj? :)

stinae.

SV: yes allt är bra med mig, sj?

rozan

sv: okej , gott :)

sara

Ohh snygg t-shirt :D

Jorå de e bara bra med mig =D

har lite träningsverk efter att jag var på gymmet igår hehe



Hoppas du oxå mår bra =)

Amanda

Med mig är det superbra! Hur mår du då? :)

Sandra

Snygg outfit hörru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: