slide show

100215

Godmorgon bloggen! Ny vecka med 2 (eller kanske 3?) saker att se framemot, låter som en bra start på veckan. =) Ska fortsätta fixa mig nu, slutar vid 3 så vi hörs nångång då.



Tänk att vara en katt... få sova, bli klappad och få mat&vatten serverat, haha. Sötis Jasmine på bilden =)
stina

Vill du rädda ett liv?

Alla kan vi göra något och även du.

Vi är mitt uppe i alla barnhjärtans månad där vi samlar in pengar till trasiga hjärtan.

Besök min blogg och välj själv om du vill spendera 30kr till ett otroligt gott syfte.

Jag tackar för ni tog er tid och tackar än en gång om ni gav en hjälpande hand. Mvh Stina

sandra

svar: jo det är jätte bra :) självdå?

simone

Vilket härligt liv det vore :D

sofka♥

så söt !

linnea

sv: tack! det hade nog varit rätt soft att vara en katt ibland ;)

NATALIE

Söööt kissekatt!

JuliaOfSweden

Hejj ;'d

Snygg blogg ;'d

Kika in gärna på min ;'d

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuKan ;'d

O ska vi följa varann via bloglovin ?

Kram // Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: