slide show

100212

Har precis kommit hem, har världens skrivkramp i min högra hand just nu... inte så konstigt eftersom vi har skrivit massor. (nationella prov) Var nästan helt säker på att man skulle kunna skriva en novell men det alternativet fanns inte med så jag skrev en debattartikel instead. (fanns 4 olika att välja mellan)

Nu ska jag hoppa i mjukiskläderna och äta nån bakelse/tårta... pappa fyller år idag! Grattis till honom! Jag gav honom min digitalkamera, han blev jätteglad =) ska ju ändå köpa en ny så det passade bra.



Min tårta som jag fick när jag fyllde år... =) jag vill också fylla år, 8 månader kvar typ ;p
wwiicckkaaN

fin blogg,allt bra? :)

minea

sv: tack så mkt!

det där ser väldigt gott ut btw :D

Ellinor

Sv: Jo tack, allt är bra :)

simone

åhåå.. farligt gott :D

jesshopaholic

ooh, ser inte fel ut!

jorå det är det allt! ;)

Daniela

Gud vad gott detdär såg ut då!

Ha en fin fortsatt dag förresten. Kram

Rebecca

såååå gott <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: