slide show

100209

Nu är det 1:a nationella provet gjort, det gick väl bra hoppas jag... nästa är på fredag och då har vi uppsatsskrivning. Nu ska jag fixa ett bildspel till fotolektionen imorn.

Lite bilder som jag ska ha med... MVG, såklart?!? Haha nejmen..







Kom ihåg... det är inte coolt att sno andras bilder ;)

Z A N D R A :)

sv: eller hur! love it :D

qb

allt är bra med mig, sj då?

simone

otroligt vackra foton du tar! :)

Jossan

Sv: A sj då? Såg lite längre ner att ni har erat andra prov på fredag, vi har vårat på torsdag :S

linda

sv: Hejsan! Ja allting är bara bra med mig. Dusj?

Mirelle o Kicki ♥

Fin blogg :) Besök min blogg med : Membersonly.blogg.se

( kicki )

Susanna

Tack :)Vilka fina bilder du tagit, gillar den i mitten. Sen gillar jag verkligen den i din header med neon ljus? Hur har du gjort när du tagit den bilden?? :)

lisen

det sög verkligen!



men du, är inte uppsatsskrivningen på torsdag ?

kram :)

Louise

Åh herregud, så bra du fotar! Skit snygga bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: