slide show

100204

Vad är det med mig egentligen? Igår gick jag upp före halv 9 och var hur pigg som helst, idag vaknade jag före 6 och var också pigg... Julia goes morgonmänniska eller vad? Haha ;p

Idag har vi iallafall en lång och jobbig dag som börjar med 2 (?) engelska "prov" typ ord. På kvällen har vi nåt slags öppet hus så alla föräldrar ska få komma och se hur vi har det typ... I bet that no parents will be there, haha.. men vi har ledigt imorgon så det är ju bra iaf ;)



Det får nog bli min favorithoodie idag =) (är inte seriös på bilden med smink osv, lekte lite fjortis där... hehe)
a

gillar tröjan (:

Michan

Sv: Tack detsamma =)

Bellezza

Fin blogg du har :) Kom gärna in och kolla min vi kan följa varandra på blogglovin om du vill :)

Anonym

fin hood-tröja

EmmaConstance

Svar: Tack tack!

simone

Söt du är gumman :D

michelle

Hoodien ser lagom mysig ut :)

Farbror Nabil.

Tuff hoodie. Vart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: