slide show

nageldekorationer

Var ju i skolan igår för att ha en 'speciallektion' i nageldekorationer. det var jättekul men svårt.. vi skulle måla några speciella mönster med stripes (nagellack med en jättesmal pensel, som man kan göra mönster med då) bl.a spindelnät och spets. läraren som vi hade var från england men man fattade det mesta ändå och hennes naglar som hon hade gjort var sjuuuukt snygga, har ingen bild på de men vill också kunna göra sånt.. :D



några av naglarna jag gjorde, hihi
FIONA - ja, som hon i shrek

ja verkligen ! :D

H A N N A - F O T O B L O G G

sv; tack :)

pussokram

Julia

Sv: om han är! :)

Frida

Ja visst är den! Ke$ha är verkligen grym! :D



Åh vilka snygga naglar! Önskar att jag var så duktig! Hur kan du? :D

QN

Wow, du har talang tjejen!

Sv: Haha jaa riktigt snygga :)

Raisa

Grymt fina :D

SANDRA ACKEFJORD

Jättefina :D

Anonym

blev lite förskräkt när jag skrolla ner och bara hann se bilden och inte texten. Såg ut som målade slickipotter! haha :)



Men nu vet jag vad de är. Fint tjejen!

Ida

Gud vad snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: