slide show

mitt 2010 fortsättning av del 2

Juli:



Var på rixfm festivalen





tänk om man kunde gå runt såhär nu..



åkte till stockholm några dagar och shoppade



köpte bl.a ett par wildflower by kenza skor :D





började öva på att göra snygga sotningar



haha ser ut som att jag har världens största rumpa men ja ;)







augusti:



åkte på kryssning till tallinn



tallinn







första skoldagen på gymnasiet, nervös som fan!



började göra fransk manikyr



shopping :D
♥ Mallan Brallan ♥

svar: det är lite sådär.

va göru? ^^

mathilda

sv: hihi ja jag med :)

allt bra idag? :D

Fern

Hej ville bara tipsa dig om att jag nu har en designutlottning på bloggen! Den avslutas 29:e december.

Skulle vara kul om du kanske ville vara med och delta! :)

Rebecka

sv;Ja visst är hon! Hon har en super röst och har en sten cool attityd!:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, lycka till! :)

selmaaas

va fina saker du shoppade :D

yeah

japp :) hoppas att du har haft en bra dag hittills! :D

Sheila

Fina bilder! ;D

Jag är tillbaka från min Mexicoresa, kika gärna in ;D



Ha det fint!

ELIN

svar;Tackar

angelica

sv då är vi två! :)

Linnea

Blir det nån trip till Gran Canaria, eller nån annanstans snart då? =)

absoluteelin

bra blogg :D

vad gör du ikväll?

Foton av Emma

Fina bilder!:D

Sara

Snygga kenza skor men du vet om att det är meningen att tårna ska vara ända längst fram i skon och synas va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: