slide show

mina julklappar

Kom på att jag inte lagt upp bilder på de jag fick i julklapp än så här kommer det :D:

* fjärrutlösare till min systemkamera (det är en liten grej som man trycker på så då tar den 1 bild, lite svårt att förklara haha)



* björn axén volumaster



* new york påslakan



* 2000 kr (fick 1000 av farmor på dagen och 1000 på kvällen av mamma&pappa)



* mascara & eyeliner



* escada - absolutely me



* stativ

camilla

Ser ut som att du fick mycket fint :)

jenny

åh tack detsamma=)!

Sara - Only me

sv. visst är hon<3

va haru för dig?

SV; Tack så mycket :) vet du var stativet är köpt ? :)

smilla

sv: ja det är det:) fast inte den du fick..

men den som du fick luktar jätte gott^^

MADDES

Volymtången från björn axén är grym :)



Igår kväll hade jag och killen några kompisar här och de förfestade och vi spelade spel och lekte charader och annat skoj :) Hur har din söndag varit?

SOFIAS

dom kommer från gina tricot :)

SANDRA ACKEFJORD

Mycket bra saker :D

mathilda

sv: ja jag vet! :D

ser ut som du fick många fina julklappar! :)

>>LIFE AS THAI ♥

Sv; Tack, det fick ju du med! :) Kram!

alexandra

fina julklappar!

Erika

Nice julklappar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: