slide show

melody top



Det har varit lite dött i den här kategorin, kommer inte ens ihåg när jag uppdaterade den sist så det är nog dags nu! hittade nyss en snygg t-shirt på gina iaf, älskar typ allt som har med paljetter att göra så jag fastnade för den här på en gång hihi.

hot or not?
Nattis

Tack :)

cherie

vad söt den var! :)

Madeleine

Svar: Tack! :)

elsa

svar: jag med, tycker den är gosig, för jag har sett den i butik oxåå ;D

M

SV: tack :) visst längtar man till sommaren när man ser den..

M

SV: tack :) visst längtar man till sommaren när man ser den..

martina

SV: tack :) ja man längtar ju verkligen till sommaren när man ser bilden..

Nathalie

eller hur! snygg t-shirt:D

Emelie's WickedTime

riktigt snygg!:)

Moa

svar om teneriffa: Tack så mycket :D Helt underbart ställe kan ja säga, kommer absolut åka dit mer gånger !



Kram Moa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: