slide show

jullov!

Nu har jag jullov! avslutningen som var i eskilstuna (fattar fortfarande inte varför vi åkte dit..) var inte världens bästa så tyckte vi kunde gjort nåt bättre med skolan bara i västerås istället. deras föreställning handlade knappt om julen heller.. jaja jag har inte nån känsel i fötterna för jag var så smart och tog converse idag, föreställningen var i ett ridhus så det var ju inte varmt där direkt.. men det gör jag aldrig om igen när det är -20 grader ute, hehe! ;)



förut

A.

Svar: Tack. :)

jenny

aaaa ja vet! älskar ben o jerry :D fin bild! (:

Nadja

aldrig varit där, min första ggr. =) Allt bra? =)

Foton av Emma

Tack!:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja riktigt drygt! :(

L I K E S O F I E [foto]

- yes :D

ladymuffin :)

sv; ja visst är hon söt ;D

ha en fin "dan-före-dan-före-doppardan" :)

Kram!!

caiza

sv: ja den är as bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: