slide show

gran canaria - 101105 del 3

Här har jag skrivit lite om utflykten!



Utsikt från ett ställe vi åt på! coolt va? längst bort ligger las palmas :D



Roque nublo, nån sten som är över 70 m. härifrån skulle vi egentligen sett över till teneriffa och teide men det var inte tillräckligt klart för det..

















Såhär såg vägarna ut runt hela stället typ.. stup därnere och världens lägsta staket haha



Snart tillbaks i maspalomas!





Tillbaks på hotellet





Och så åkte vi hem till kylan igen! saknar gran canaria jättejättemycket..

Josefin Axelsson

sv: :D

alexandra

sv: tack! :)



fina bilder, ser härligt ut! kram

Johanna

Typisk tjejönskelista:D

Sara

sv; tack så mycket ! :)

J O Z E F I N E

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Kika gärna in och lämna en liten fråga ;)

Länk till inlägget: http://jozefinesarah.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment



Sara

ååh, vad härligt!! :D

vill inte annat än att åka utomlands nu! :) haha!

sv: håller med! :)

kram♥

Erika

Sv: ååh, taack så hemskt mycket! :D

shit vad glad jag blir (a)

melisa

sv: ja, visst är den! :)

åh vad fina bilder du har tagit.

Tove ♥

sv - tack! :) allt bra med dej?

Maggie

sv: Tack! :)



Åh Gran Canaria!!! Jag har också varit där, exakt på samma ställe, skitfint :D

jennifer

sv: ja! :D

Emma

Ja :D

matilda

vilka härliga bilder! :)

sofia

Sv; TAACK!



Jag var oxå på Gran Canaria för ett par veckor sen! :D

Josefine ♥

Åh, jag var i Gran Canaria i oktober 2011! Då bodde vi i Playa del Inglés på hotell Tamaragua och det var så underbart! :D Dom bästa 2 veckorna i hela mitt liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: