slide show

funny sunday ..

Idag ska jag plugga in i de sista! har praktiskt prov i hudvård imorn, men jag glömde alla papper i skolan fast jag tror jag kan det ändå.. haha så typiskt mig. ;p sen har jag matte och naturprov, aamen bra, glömde mina naturpapper också! nej jag orkar inte skriva mer här, kommer iaf ett tidsinställt inlägg här sen med en massa härliga bilder.. drömmer mig verkligen tillbaks till värmen för det snöar fortfarande här.. det har gjort det oavbrutet sen i fredags typ?



hoppas min nya kamera kommer snart!..
Sara - Lackat

fin blogg! :D

SANDRA ACKEFFJORD

Jag fick jullov i fredags :D

emelie - färgblogg!

svar: ja det är hon :D



vad ska du få för ny kamera? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: